Wat is Ready For Online Business?

RfOB is een initiatief van Ehio Media
Consumenten zijn zich vanaf het begin van deze eeuw steeds meer online gaan oriënteren op aankoopbeslissingen. Self-service, online vergelijken en zelf het initiatief nemen vallen bij consumenten in de smaak.

Ingrijpende veranderingen in B2C

Veranderingen in B2C zijn ingrijpend geweest, er zijn winnaars en verliezers:

  • OAD vs. Airbnb
  • V&D vs. bol.com

"Dat geldt niet voor ons"

Zelfs de groentenboer op de hoek heeft nu online concurrentie. Terwijl lang door velen werd geroepen: "dat geldt voor anderen. In onze business werkt dat zo niet".

B2B aan de beurt

Nu zijn B2B markten aan de beurt. Als een beslisser contact opneemt heeft hij de meeste keuzes al gemaakt. Vanaf dat moment gaat het gesprek te vaak alleen nog maar over prijs en 'compliance'.

No-nonsense aanpak

De oprichters van Ehio - het bedrijf achter Ready for Online Business (RfOB) - zijn sinds 1993 actief op internet. Ehio vertaalt voor en met klanten de mogelijkheden van internet naar zakelijk rendement, op een praktische, no-nonsense manier.

We hebben waardevolle kennis en ervaring opgedaan, een gedegen methodiek ontwikkelt en robuuste technologie. Die komen samen in RfOB, waarmee we onze klanten helpen online het gesprek aan te gaan en snel te leren en verbeteren.

Continu verbeteren met de online marketing cyclus

In die afgelopen decennia hebben we cloud-based oplossingen gebouwd, waarmee onze klanten online aan het werk kunnen om hun business en commercie te versterken. Grote investeringen en ingewikkelde ICT-trajecten zijn met onze aanpak niet nodig. De opstarttijd is kort.

Commerciële doelen worden vertaald naar online meetpunten. Die zijn te volgen met dashboards, die onderdeel zijn van het platform 'in de cloud'. Zo zijn alle betrokkenen op de hoogte van de resultaten, en kunnen steeds onderbouwde beslissingen worden genomen om continu te verbeteren.

Vroeg in ‘gesprek’ komen met zakelijke beslissers

RfOB richt zich op middelgrote ondernemingen en organisaties (industrie, handel, diensten) die zich in Nederland en internationaal richten op zakelijke beslissers. Het doel is altijd om de online dialoog te versterken. Om de toegevoegde waarde in een vroegtijdig stadium over het voetlicht te brengen. Als je eerder in contact komt is de kans op invloed en conversie aanzienlijk groter.

De RfOB producten en methodiek:

  • geven inzicht in online oriëntatiegedrag van (potentiële) klanten;
  • bieden zicht op 'online' concurrentie;
  • helpen keuzes maken welke online informatie het meest bijdraagt aan de business doelen;
  • zorgen voor meer leads en conversie;
  • optimaliseren huidige sales- en marketingactiviteiten
  • versterken klantentrouw (customer-loyalty);
  • zijn snel operationeel en stapsgewijs uit te breiden.

Nieuwsgierig?

Dit zijn logische volgende stappen als je meer wilt weten over online business in B2B:

 

Nieuwsbrief ontvangen?

Actuele artikelen over online marketing en sales uit binnen- en buitenland

Ga nu naar je Inbox!

Je ontvangt een bericht om je e-mailadres te bevestigen. Zonder deze bevestiging ontvang je geen nieuwsbrief. Doe het nu gelijk even!

 

Ready for Online Business

Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam

020 68 22 555
info@rfob.nl

Ready for Online Business © 2017. Alle rechten voorbehouden.
Ehio Media content marketing
1
0
1