YellowBee is aanbieder van LED verlichting en gebouwautomatisering. Projecten die het bedrijf realiseert zijn innovatief, besparend en duurzaam. Maar er zijn natuurlijk meer aanbieders met die claims. Om zich te onderscheiden deelt YellowBee concrete informatie over gerealiseerde projecten. De nadruk ligt op het uitleggen van oplossingen waarvan de ingenieurs achter het bedrijf weten dat anderen er ook naar zoeken. Begrip van wat en hoe mensen zoeken en wat werkelijk nuttig is bij het zoeken en beslissen vormen de basis voor cases en productinformatie.
Content bedenken en vindbaar maken via zoekmachines is - mits aan een paar randvoorwaarden is voldaan - een kwestie van een paar stappen doorlopen en daarbij je werk goed en grondig doen. In dit artikel bespreken we in het kort de randvoorwaarden en behandelen de stappen. Succes is (min of meer) gegarandeerd.
Inkopers hebben online toegang tot een schat aan info uit vele bronnen. Een aanbieder heeft de grootste kans om invloed uit uitoefenen als hij aansluit bij het zoekgedrag. Sales en commercie kunnen steeds leren over hoe beslissers zich oriënteren. Welke informatie je online aanbiedt plan je op basis van die kennis.
Willem Overbosch, directeur van MKB Servicedesk, in gesprek met journalist Peter Olsthoorn en Paul de Beer van Ehio Media over content marketing en de lancering van de nieuwe MKB Servicedesk website.

Nieuwsbrief ontvangen?

Actuele artikelen over online marketing en sales uit binnen- en buitenland

Ga nu naar je Inbox!

Je ontvangt een bericht om je e-mailadres te bevestigen. Zonder deze bevestiging ontvang je geen nieuwsbrief. Doe het nu gelijk even!

 

Ready for Online Business

Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam

020 68 22 555
info@rfob.nl

Ready for Online Business © 2017. Alle rechten voorbehouden.
Ehio Media content marketing
1
0
1