Consumenten zijn zich vanaf het begin van deze eeuw steeds meer online gaan oriënteren op aankoopbeslissingen. Self-service, online vergelijken en zelf het initiatief nemen vallen bij consumenten in de smaak.
Online publiceren is de manier geworden om te laten zien waar je voor staat, om een publiek aan te trekken en relaties te onderhouden. Beoordeel met behulp van deze 25 vragen waar je staat op het gebied van content marketing.
Sales en marketing moeten nauw samenwerken om online succesvol te zijn. Daarom heeft Ready for Online Business de 'Online Business Cyclus' ontwikkeld. Die begint met uitzoeken hoe doelgroepen zich oriënteren, hoe ze hun research doen. Je wilt achterhalen op welke vragen ze antwoorden zoeken en beïnvloeden op welk moment je in contact komt tijdens een inkooptraject. Om goed in te spelen op gedrag van B2B beslissers moet je snel te kunnen vaststellen wat WEL werkt en wat NIET. Sneller leren en aanpassen is essentieel.

Nieuwsbrief ontvangen?

Actuele artikelen over online marketing en sales uit binnen- en buitenland

Ga nu naar je Inbox!

Je ontvangt een bericht om je e-mailadres te bevestigen. Zonder deze bevestiging ontvang je geen nieuwsbrief. Doe het nu gelijk even!

 

Ready for Online Business

Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam

020 68 22 555
info@rfob.nl

Ready for Online Business © 2017. Alle rechten voorbehouden.
Ehio Media content marketing
1
0
1