Het platform waarmee je online in gesprek gaat met je klanten moet ook technisch goed in elkaar steken. Voor een sales- of marketing manager is het - normaal gesproken - lastig in te schatten of de website volgens recente inzichten is ontwikkeld.
Online is (heel) veel te meten en volgen. Dat is mooi maar kan ook verlammend werken. Uiteindelijk gaat het er niet om hoeveel je meet maar wat (en hoe vaak) je beslist om je te verbeteren. En hoe je daarmee het beoogde business rendement verder verhoogt.
Relatiegeschenken en promotie textiel is een zeer concurrerende markt waar met flinterdunne marges wordt gewerkt. Main Sales Europe, een groothandel in relatiegeschenken en promotioneel textiel, is al tien jaar klant bij Ehio. In die tien jaar is hard gewerkt om de websites steeds aan de laatste eisen aan te passen. Recentelijk hebben we de hele site eens met andere ogen, de ogen van de bezoeker, bekeken. Met de uitkomsten daarvan zijn verbeteringen doorgevoerd met als resultaat een stijging in het aantal offerteaanvragen met 28%.

Nieuwsbrief ontvangen?

Actuele artikelen over online marketing en sales uit binnen- en buitenland

Ga nu naar je Inbox!

Je ontvangt een bericht om je e-mailadres te bevestigen. Zonder deze bevestiging ontvang je geen nieuwsbrief. Doe het nu gelijk even!

 

Ready for Online Business

Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam

020 68 22 555
info@rfob.nl

Ready for Online Business © 2017. Alle rechten voorbehouden.
Ehio Media content marketing
1
0
1